Sunday, January 9, 2011

pernahkah engkau tahu apa yang tersirat dihatiku

selama kita bersama , banyak benda yang telah aku pelajari...memg engkau seorang yang baik, ape yang tidak pernah aku lalui, semuanya aku terus lalui..aku terus bersabar walau kadang2 aku terasa diri aku bodoh untuk teruskan hubungan aku dgn kau tapi aku cuba, aku cuba sedaya upaya untuk ketepikan perasaan tu sbb aku terlalu sygkan kau...walaupun hati aku perit, terluka..aku terus bersabar..aku tau semua ini  bukan salah kau..dan   kte x dijangka benda ni akan berlaku...aku tau kau sygkan aku..tp jauh di sudut hati kau..kau masih mencari kebahagian hidup kau...kerana family kau x bleh terima aku..tp kau menafikannya..kau cube jaga hati dan perasaan aku..kau cuba trima aku seadanya..tp dalam hati kau??? kau masih mencari..orang yang sesuai dgn kau..ape slah aku?? ape dosa aku pd kau? sehingga kau mempermainkan perasaan aku..kau takut kehilangan aku..tetapi kau juga inginkan orang yang lebih baik dari aku..apakah maksud semua ni?? trima kasih banyak2...

No comments:

Post a Comment