Thursday, November 11, 2010

saya dan awk..hehehe


saya sayang sangat kat die..kitorang memang banyak sangat persamaan..
hm.. tarikh lahir pun same...x same la..tapi selang sehari je...yang penting saya rasa selesa disampingnya..
die baik...walaupun kadang2 saya terasa hati dgn die..hmm..tp x pe..saya x ambik hati pun...huhuhu.

hm.. ha??? ape yang menarik tentang die??
  • die seorang yang bertanggungjawab !! itu yang paling penting sekali bagi saya
  • suke kucing... sayangkan haiwan....
  • baik hati.., sentiasa jaga hati saya walaupun saya tau..die marah, tp die tetap lemparkan senyuman pada saya.
  • pandai ambik hati saya.., bwat saya happy slalu..
  • sanggup meluangkan masa untuk saya walaupun dah lambat nak pegi keje..
  • Die terima saya seadanya....terima kasih syg.....

1 comment:

  1. x tau la sejauh mana hubungan kite i ayang...
    i harap..kite dapat bersama selamanya..k..
    i sygkan ayg...

    ReplyDelete